14 de desembre del 2009

Google Docs

Google Docs és un espai personal on podem crear via web documents de text, fulls de càlcul i presentacions. Primerament per accedir-hi cal tenir un compte de correu de Gmail.
Google docs ens permet crear cinc elements: Formulari, amb el que podem recollir informació d’altre usuaris. Document, un document de text. Presentació, basada en diapositives. Full de càlcul. Carpeta, per organitzar els nostres elements. Cliquem Document. A la part superior esquerra, ens apareix el títol de document (el nom amb el que es guardarà), la data i el nom de l’autor. Per canviar el nom, cliquem sobre el títol i ens apareixerà una casella demanant el nom que li volem posar.
.

Tria qui pot accedir als teus documents: Només cal introduir l’adreça electrònica del usuaris amb qui vulgueu compartir i enviar-los una invitació.ç

Comparteix immediatament: Qualsevol usuari convidat podrà accedir-ho tan aviat com iniciï la sessió.

No et preocupis si ho has deixat a mitges: Google Docs et permet guardar el document com el tinguis, i posteriorment tornar-ho a reprendre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada